Alejandro Moragues 3er F
Ja veus, aquest blog és meu
23 octubre 2011
Aquest és el meu tercer treball que faig amb el Gimp
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario